topografoi.com



Author Topic: Ανοιχτή επιστολή προς την Ιερά Μητρόπολη Αλεξανδρούπολης  (Read 7444 times)

vagvaf

  • Administrator
  • Posts: 204
  • Gender: Male
  • Not all those who wander are lost.
Αξιότιμες/οι κυρίες/οι,

η παραπάνω ήταν η πρώτη και τελευταία γραμμή με το πλαστικό ύφος μιας κλασσικής επιστολής.

Ονομάζομαι Ευάγγελος Βαφειάδης και είμαι φοιτητής της Σχολής Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών του ΕΜΠ (Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο) και φοιτώ στο 5ο (και τελευταίο) έτος.

Καιρό τώρα σκεφτόμουν, πως μπορεί να ευαισθητοποιηθεί το ευρύ κοινό της Αλεξανδρούπολης σε διάφορα περιβαλλοντικά ζητήματα. Μια από τις σκέψεις μου ήταν ότι εσείς σαν Μητρόπολη μπορείτε να βοηθήσετε.

Η κεντρική ιδέα αποβλέπει στην τοποθέτηση κάδων ανακύκλωσης κοντά ή μέσα στους προάυλιους χώρους των ναών. Έπειτα να γίνει μια ενημέρωση προς τους πιστούς των εκάστοτε ενορίων με κάποιο τρόπο (που μάλλον θα τον αποφασίσετε εσείς, εγώ δεν έχω να προτείνω κάτι)
ώστε να ευαισθητοποιηθούν και κατανοήσουν το πρόβλημα.

Πιστεύω πως δεν είναι τίποτα για τον καθένα την Κυριακή το πρωί να πάρει μια σακούλα με χαρτία ή γυαλί ή αλουμίνιο και καθώς έρχεται στην εκκλησία να το πετάξει στον ειδικό κάδο. Όλα τα παραπάνω υλικά είναι εντελώς άοσμα και δεν προκαλούν αισθητική δυσχέρεια.

Η παραπάνω ιδέα δεν θα πρέπει να ληφθεί ως η μετατροπή των ιερών χώρων σε σκουπιδότοπους, αλλά ως ενεργό ενδιαφέρον των ενοριών για την ανακύκλωση, το σεβασμό στο περιβάλλον και στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην πόλη μας.

Νομίζω πως η εκκλησία αποτελεί μια ισχυρή φωνή παρότρυνσης για έναν μεγάλο αριθμό ατόμων που θα πρέπει να "εκμεταλλευτείτε". Άλλωστε είναι για το καλό όλων μας.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας,
περιμένοντας απάντηση σας,
Ευάγγελος Βαφειάδης


Υ.Γ : σας ενημερώνω εκ των προτέρων ότι η παραπάνω επιστολή έχει δημοσιευθεί στο internet (http://www.topografoi.com/forum/index.php?board=8.0) και είναι ανοιχτεί να διαβαστεί από το κοινό, όπως θα δημοσιευθεί και η απάντηση σας.