Συζητήσεις > Καταγγελίες

Τι θα γίνει με το... μυστήριο μέλλον μας;;;

<< < (6/6)

jose_miquel:

--- Quote ---Γιατί... από την πρώτη σύνοδο της Μπολόνια, αποφασίστηκε όλες οι χώρες της Ε.Ε. να ενστερνιστούν ένα σύστημα αξιολόγησης μέχρι το 2005!
--- End quote ---


Βέβαια πολλές φορές, και σωστά, έχει ειπωθεί από ομιλητή της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ότι δεν είναι δεσμευτική η διαδικασία της Μπολόνια.



--- Quote ---&#61672; Είναι δυνατόν, να θέλουν οι "μεγάλοι" να έχουν υπαλλήλους με "περιορισμένη" μόρφωση και πτυχίο χωρίς αξία? Είναι δυνατόν οι επιχειρίσεις να θέλουν υπαλλήλους που να μην είναι εκπαιδευμένοι σωστά? Θα πρέπει να είμαστε το λιγότερο ελαφρόμυαλοι για να πιστεύουμε κάτι τέτοιο! Και τέλος... το μόνο σίγουρο είναι ότι το ΕΜΠ "το συμφέρει" η αξιολόγηση, καθ' ότι είναι το ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα στην Ελλάδα, το μοναδικό αναγνωρισμένο στην Ευρώπη έως τώρα!
--- End quote ---


Και όμως δεν είναι τυχαίο ότι η ανεργία των πτυχιούχων αυξάνεται συνεχώς και ότι οι εταιρείες προτιμούν  φθηνότερα εργατικά χέρια όχι και τόσο καταρτισμένα για λίγα χρόνια (εργαζόμενους μιας &#8216;χρήσης&#8217;)



--- Quote ---Συγνώμη αλλά τώρα δουλευόμαστε;;;; Δεν έχω διαβάσει την συγκεκριμένη συνέντευξη αλλά εσύ πιστεύεις ότι η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ άποψη είναι του αρμόδιου υπουργού σε κάθε περίπτωση; ¶ραγε το ίδιο πίστευες και επί ΠΑΣΟΚ!!!!! Σαν να λέμε "Ένας Παναθηναϊκός είναι ο πιο αντικειμενικός για να κρίνει τον Παναθηναϊκό!" οπότε αυτός θα σου λέει ότι ο Παναθηναϊκός είναι η καλύτερη ομάδα (ιδιαίτερα εκλαϊκευμένο παράδειγμα αλλά αντιπροσωπευτικό πιστεύω).
--- End quote ---


Χαίρομαι πάντως που ορισμένοι επιλέγουν να γράφουν (γιατί τα γραπτά μένουν ενώ με τα λόγια έχουν πει απίστευτα πράγματα αλλά&#8230;) και φαίνεται η συνδικαλιστική τους γύμνια.

jose_miquel:
 Κλείνοντας θέλω να αναφερθώ στην διάταξη που άλλαξε ο Υπουργός Εσωτερίκων και μας αφορά άμεσα.

Η συγκεκριμένη διάταξη έχει ως εξής:
«Στο άρθρο 26 του Π.Δ. 50/2001, όπως τροποποιήθηκε  με την παράγραφο 17 του άρθρου μόνου του Π.Δ. 347/2003, προστίθεται παράγραφος 11, ως εξής:
     «11. Για την κάλυψη θέσεων κλάδων ή ειδικοτήτων ΠΕ ή ΤΕ κατηγορίας, γίνονται επίσης δεκτοί:
     α) Κάτοχοι πτυχίων ή διπλωμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που έχουν αποκτηθεί σε χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στους οποίους έχει χορηγηθεί πράξη αναγνώρισης επαγγελματικής ισοτιμίας από το Συμβούλιο του άρθρου 10 του Π.Δ. 165/2000 (ΦΕΚ 149/Α΄), όπως ισχύει κάθε φορά, και
     β) Κάτοχοι τίτλων μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που έχουν αποκτηθεί σε χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στους οποίους έχει αναγνωρισθεί το δικαίωμα άσκησης νομοθετικά κατοχυρωμένου επαγγέλματος, σύμφωνα με τη σχετική απόφαση αναγνώρισης επαγγελματικής εκπαίδευσης που χορηγείται από την αρμόδια αρχή του άρθρου 13 του Π.Δ. 231/1998 (ΦΕΚ 178/Α΄)»

Σύμφωνα με το εδάφιο  5 του μόνου άρθρου του ΠΔ του υπουργείου ΕσΔΔΑ , για τις ίδιες θέσεις Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) στο ελληνικό δημόσιο μπορούν να διορίζονται γιατροί εξαετούς φοίτησης η μηχανικοί πενταετούς φοίτησης αλλά και απόφοιτοι των (αναγνωριζομένων μόνο ως εργαστηρίων από την νομοθεσία) Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών ή Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης, τριετούς εκπαίδευσης, αρκεί αυτά να είναι συμβεβλημένα με Αναγνωρισμένες σχολές του εξωτερικού.

Αυτό δείχνει ξεκάθαρα πως η κυβέρνηση βλέπει την ανώτατη εκπαίδευση στην χώρα μας.

Υ.Γ. Σε λίγες μέρες θα κυκλοφορήσει ο απολογισμός μας για αυτή την χρονιά που:

Δεν θα αναφερθούμε σε αυτονόητα πράγματα όπως την υποδοχή των πρωτοετών, το αν φέραμε περισσότερα τραπεζάκια στον χώρο μας ή το ότι αναβαθμίσαμε την ιστοσελίδα μας

Δεν θα αναφερθούμε στις θέσεις μας για τα θέματα της ανώτατης εκπαίδευσης. Προτιμάμαι να τις καταθέτουμε στους φοιτητές είτε στα όργανα συνδιοίκησης και
να τις συζητάμε  με τους καθηγητές και να τους πείθουμε
Παρά να τις πρωτοκολλούμε στην σχολή χωρίς να κάνουμε κάτι άλλο π.χ. να τις διεκδικήσουμε ή έστω να τις αναφέρουμε στα όργανα συνδιοίκησης που εκπροσωπούμε τους φοιτητές της σχολής μας


Θα αναφερθούμε σε πράγματα που πετύχαμε μέσα από την δράση μας αφού τα διεκδικήσαμε
μέσα από τα όργανα συνδιοίκησης .

daptopografon:

--- Quote ---Σήμερα νομοσχέδιο δεν έχει δημιουργηθεί και ουσιαστικά αυτό που τίθεται για διάλογο είναι αυτό του πρώην Υπουργό κ. Ευθυμίου. Μπορείτε να μπείτε και στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και να το διαπιστώσετε.

--- End quote ---


Μα φυσικά και έχει συσταθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση! Αν η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δεν έκανε και αυτό... τότε τι θα είχε κάνει? Θα είχε μόνο σκάνδαλα δημιουργήσει? Εξάλλου, το συνέδριο της Μπολόνια έγινε στις 19/06/1999! Αν δεν είχε βγει και ένα νομοσέδιο μέχρι το 2004 θα ήταν εγκληματικό.



--- Quote ---Βέβαια πολλές φορές, και σωστά, έχει ειπωθεί από ομιλητή της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ότι δεν είναι δεσμευτική η διαδικασία της Μπολόνια.
--- End quote ---


Αυτά που αποφασίστηκαν στη σύνοδο της Μπολόνια φυσικά και δεν ήταν δεσμευτικά. Με μία όμως πιο αντικειμενική προσέγγιση των πραγμάτων, και παρατηρώντας τις επόμενες συνόδους της Πράγας και του Βερολίνου, είχαν αποφασιστεί τα εξής:
[*]Στις 18/09/2003, έγινε στο Βερολίνο η Τρίτη κατά σειρά σύνοδος των υπουργών παιδείας της Ε.Ε. Πατώντας πάνω στα χνάρια της Μπολόνια και της Πράγας διακηρύχτηκε η «ομογενοποίηση των Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων» κατά το Αγγλοσαξονικό πρότυπο. Η σύνοδος αυτή, υποχρέωσε την τότε ηγεσία του υπουργείου παιδείας να προβεί στην συγκρότηση εθνικού συστήματος αξιολόγησης, το οποίο όμως αποδοκιμάστηκε από τον ακαδημαϊκό χώρο ως μη αξιοκρατικό και μάλιστα χαρακτηρίστηκε ως «δούρειος ίππος» για τον κυβερνητικό έλεγχο στα πανεπιστήμια.
[/list]

Και να απαντήσω φυσικά (γιατί οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν την αλήθεια...) σε ό,τι αφορά την αντικατάσταση του ΔΙΚΑΤΣΑ απότον ΟΑΤΑΠ (και στη συνέχεια από τον ΔΟΑΤΑΠ).... πρέπει να επισημάνω ότι το ΔΙΑΚΑΤΣΑ αντικαταστάθηκε από τον ΔΟΑΤΑΠ γιατί υπήρχε κίνδυνος παραπομπής της χώρας στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο, λόγω των παρανομιών και των δωροδοκιών που διενεργούνταν στον οργανισμό αυτό. Αυτό άλλωστε μπορεί να το επιβεβαιώσει κανένας από το δελτίο τύπου 19/01/05 του ΥΠΕΠΘ, στο παρακάτω κείμενο:

http://www.ypepth.gr/docs/19_1_05_anakoinosi.doc


--- Quote ---Η αξιολόγηση μπορεί να έχει σχέση με τα σπάσιμο των σπουδών μας και αυτό όχι άμεσα αλλά έμμεσα.
--- End quote ---

Αφού λοιπόν κι εσείς "φοβάστε" τη διάσπαση των πτυχίων... τότε γιατί είστε υπέρ της αξιολόγησης??? Εσύ μάλλον αγαπητέ συνάδελφε δεν έχεις καταλάβει καλά τον ρόλο της αξιολόγησης. Η αξιολόγηση θα γίνεται προκειμένου να ελέγχεται αν γίνεται σωστή διαχείριση των πόρων του ιδρύματος, και όχι για να καθορίζουν τη βιώσιμότητά του και το πόσο θα διαρκούν οι σπυδές του.


--- Quote ---Αν δεν κάνω λάθος η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ είναι η εφημερίδα που πολλές φορές έχει στραφεί ενάντια στο ΠΑΣΟΚ, και η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ δεν είναι και τόσο &#8216;ανεξάρτητη&#8217;. Τελοσπάντων  θεωρώ ότι κάθε συνέντευξη αναφέρει ότι ακριβώς έχει πει ο συνεντευξιαζόμενος, αλλιώς έχει δικαίωμα να κινηθεί δικαστικά. Δηλαδή η συνέντευξη του Βερέμη και του Δούκα στα ΝΕΑ είναι υποκειμενικές.
 
--- End quote ---


Φυσικά και κανένας δημοσιογράφος δεν έχει το δικαίωμα να παραποιήσει τη συνέντευξη κάποιου. Μπορεί όμως να δώσει έμφαση σε ορισμένα σημεία, παραπέμπωντας τον αναγνώστη σε διαφορετικά συμπεράσματα!


--- Quote ---Κοίταξε η ΠΑΣΠ πέρσι όπως και φέτος έχει ακριβώς την ίδια άποψη και ακριβώς την ίδια θέση όσον αφορά το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση μιας και δεν έχει αλλάξει και είναι αυτό της προηγούμενης κυβέρνησης.
--- End quote ---


Της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ. Με μία μικρή όμως διαφορά... ότι οι θέσεις της ΠΑΣΠ είναι από πέρυσι που είχε βγει και το νομοσχέδιο επί Π. Ευθυμίου, ενώ η ΔΑΠ έχει πάγια θέση υπέρ της αξιολόγησης από το 2002 (όπως μπορεί κανείς να διαβάσει στο e-book http://www.dap.gr/theseis/dap2002.pdf )! Και λέμε Οκ, ο προηγούμενος υπουργός έβγαλε το νομοσχέδιο.... ΠΟΤΕ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ??  ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΡΟΕΒΗΣΕ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ?? Μήπως αυτό το όργανο διοίκησης ήταν ξεχασμένο από την προηγούμενη κυβέρνηση, που με ζήλο υπερασπίζεστε?

--- Quote ---Και όμως δεν είναι τυχαίο ότι η ανεργία των πτυχιούχων αυξάνεται συνεχώς και ότι οι εταιρείες προτιμούν  φθηνότερα εργατικά χέρια όχι και τόσο καταρτισμένα για λίγα χρόνια
--- End quote ---


Τώρα έχεις απαντήσει στο quote που όρισες?? ??? Θα απαντήσω λέγοντας ότι "αν οι εταιρείες δεν θέλουν καταρτισμένα στελέχη, ας μην τους ενισχύσουν και ας μην συμμετέχουν στα σεμιναριακού χαρακτήρα μαθήματα που θα γίνονται στα ΙΔΒΕ!". Ούτως ή άλλως, η θέση της ΔΑΠ είναι πάγια και ξεκάθαρη:
[*]Επιθυμούμε η όποια προσπάθεια να έχει καθαρά σεμιναριακό χαρακτήρα.
[/list]
[*]Δεν θα ανεχτούμε κανένα κατακερματισμό στη γνώση.
[/list]
[*]Δεν θα ανεχτούμε καμιά απαξίωση των πτυχίων μας, με μεταφορά μαθημάτων από τον Προπτυχιακό Κύκλο Σπουδών στα ΙΔΒΕ.
[/list]
[*]Θέλουμε να εξασφαλίσουμε τις καλύτερες συνθήκες για την συνεχή αναβάθμιση και επικαιροποίηση της γνώσης.
[/list]

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Go to full version