Συζητήσεις > Καταγγελίες

Τι θα γίνει με το... μυστήριο μέλλον μας;;;

(1/6) > >>

liberostelios:
Ρε παιδιά, έχω χάσει τον μπούσουλα. Ήμουν μια χαρά απόμακρος από όλα και δε συμμετείχα πουθενά και ξαφνικά... ΤΣΟΥΠ... ήρθε, λέει, ένα νομοσχέδιο επικίνδυνο για το μέλλον μου και κάτι άλλα. Ρε 'σεις! Ψάχνω να μάθω τι ακριβώς είναι αυτό το νομοσχέδιο και ο καθένας λέει ότι του κατέβει. Έτυχε να πάω αμέσως μετά την έκτακτη συνέλευσή μας στην αντίστοιχη των Πολιτικών Μηχανικών και μου είπαν άλλα από αυτά που είπαν σε μας. Ακόμα και μεταξύ της η ΔΑΠ - ΝΔΦΚ των Πολιτικών είπε άλλα από αυτήν της σχολής μας.
Το ερώτημα μου, το οποίο δε βλέπω να μπορέι να απαντηθεί (πάλι στο απόμακρο βλέπω να πηγαίνω), είναι τι προβλέπει, επιτέλους, αυτό το νομοσχέδιο; Περιλαμβάνει τη διάσπαση του πτυχίου; Θα πληρώνουμε στα 2 έτη του 3+2 των σπουδών; Τα ΙΔΒΕ θα είναι κρατικά ή ιδιωτικά; Πως σκατά θα γίνεται αυτή η αξιολόγιση;
Ένα παράπονο είπα να εκφράσω γιατί εδώ βλέπω ότι τελικά ο καθένας είναι βυθισμένος στην πλάνη του και λέει ότι του κατέβει για θέματα που αφορούν στο μέλλον μας!

Ζητώ συγνώμη που για μια φορά ήμουν σοβαρός!!!! Είπα μπας και κανένα κακομοίρης που ξέρει τι του γίνεται, μπορεί να με ενημερώσει.

Ο επίσημος (και μοναδικός) sike administrator...

daptopografon:
Φίλε μου liberostelios, δεν νομίζω να ειπώθηκε κάτι διαφορετικό από τη ΔΑΠ Πολιτικών Μηχανικών, απλά μπορεί να δόθηκε έμφαση σε άλλα σημεία. Έχοντας λοιπόν μπροστά μου τις συνόδους από το 1999 και τις θέσεις της ΔΑΠ θα διευκρινήσουμε ορισμένα σημεία. Έχουμε και λέμε:

Στην τελευταία σύνοδο του 2003 στο Βερολίνο, αποφασίστηκε από τη Σύνοδο Κορυφής των Υπουργών Παιδείας ένα σύνολο προγραμμάτων. Αυτές οι αποφάσεις ήταν:
[*]Η πλήρης εφαρμογή των προγραμμάτων σπουδών από τα ανώτατα ιδρύματα μέχρι το 2005
[/list]
[*]Η άμεση εγκαθίδρυση του συστήματος των διδακτικών μονάδων
[/list]
[*]Η πλήρης εφαρμογή ενός εναρμονισμένου για όλες τις χώρες της Ευρώπης συστήματος αξιολόγησης
[/list]
[*]Η υλοποίηση της δια βίου εκπαίδευσης και η ίδρυση εκπαιδευτικού ινστιτούτου μέσα στις σχολές. Σημαντική κρίθηκε η λειτουργία σεμιναρίων ενημέρωσης του πτυχιούχου για τις εξελίξεις στην επιστήμη του.
[/list]

Για το λόγο αυτό, η κυβέρνηση προέβησε στη δημιουργία ενός νομοσχεδίου σύμφωνα με το οποίο θα διενεργείται εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση στα πανεπιστήμια με σκοπό ΟΧΙ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΚΑ, αλλά στην επισήμανση των αδύνατών τους σημείων, προκειμένου αυτά να διορθωθούν.

Στην αρχική του μορφή το νομοσχέδιο αυτό όριζε μία επιτροπή αξιολόγησης που βρισκόταν υπό την αιγίδα της συνόδου των Πρυτάνεων, περιέχοντας και κυβερνητικό εκπρόσωπο. Η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ,κατέθεσε πρόταση στο ΥΠΕΠΘ, σύμφωνα με την οποία ζητούσε την τροποποίηση του νομοσχεδίου, ώστε τα κριτήρια της αξιολόγησης να είναι καθαρά ακαδημαϊκά, με το να μην υπάρχει κανένας κυβερνητικός εκπρόσωπος στην διοίκηση της επιτροπής αξιολόγησης!

Φίλε μου, εδώ πρέπει να επισημάνουμε και την μεγάλη πλάνη! ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΙΣΤΟ ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΣΠΑΕΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΕ 3 + 2! Η αξιολόγηση δεν έχει καμία σχέση με τη διάσπαση των πτυχίων μας. Η διάσπαση των πτυχίων σε bachelor θα ίσχυε με την εφαρμογή του αρχικού νομοσχεδίου για το ΔΙΚΑΤΣΑ, το οποίο όμως δεν έφαρμόστηκε! ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ Η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, ΣΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΣΤΟ ΥΠΕΠΘ, ΠΕΤΥΧΕ ΣΤΙΣ 17 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2005 ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. Είναι αλήθεια ότι η αρχική μορφή του νομοσχεδίου για το ΔΙΚΑΤΣΑ, υποβάθμιζε το πτυχίο μας! ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!!! ΣΥΝΕΠΩΣ, ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΛΑΝΗ!

Με το καινούριο νομοσχέδιο, το οποίο καταργεί το ΔΙΚΑΤΣΑ και ιδρύει τον ΟΑΤΑΠ, απλά αλλάζει αυτό το αλλαλούμ που επικρατούσε, και δεν θα μπορεί κάποιος τόσο εύκολα να έχει αναγνώριση του πτυχίου του, που πήρε σε κάποια άλλη χώρα. Συγκεκριμένα, θα πρέπει κάποιος, προκειμένου να έχει αναγνωρισμένο πτυχίο ως απλό στην Ελλάδα, να έχει κάνει  3 χρόνια σπουδών στο εξωτερικό + 2 χρόνια επιπλέον για Master.

Αν όμως, τα σχέδια αλλάξουν, και γίνει διάσπαση σε 3+2, η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ είναι κάθετη στην θέση της: "ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΕΝΙΑΙΟ ΑΔΙΣΠΑΣΤΟ ΠΕΝΤΑΕΤΗ ΚΥΚΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΜΕ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΔΙΠΛΚΩΜΑΤΟΣ MASTER".

Όσο για τα ΙΔΒΕ, θα είναι κρατικά. Προφανώς, δεν θα γίνεται καταβολή διδάκτρων, αφού θα ανήκουν στο κράτος. Αλλά, σε περίπτωση που δεν ισχύσει κάτι τέτοιο, η θέση της ΔΑΠ, είναι τα έξοδα να μην καλύπτονται από τον ίδιο τον επαγγελματία, αλλά από την εταιρία στην οποία ανήκει, αφού η ίδια θα επιθυμεί περισσότερο καταρτισμένα στελέχη.


Φίλε μου, ελπίζω να σε κάλυψα....

sofaki:
Αφού όλα είναι τόσο ωραία όπως τα λέτε τότε γιατί σύσσωμες οι φοιτητικές παρατάξεις και οι φοιτητές αντιδρούν;
Γιατί όλοι φοβούνται για τα χειρότερα;
Γιατί στη χτεσινή συνέλευση όπου τι αμφιθέτρο ήταν κατάμεστο η ΔΑΠ ΝΔΦΚ πήρε μόνο 50 ψήφους και βρέθηκε χαμηλότερα απο κάθε άλλη φορά;
Η απάντηση είναι πολύ απλή:όταν ο ίδιος ο υπεύθυνος σας απαξιώνει τη δύναμη του φοιτητικού συλλόγου, των φοιτητών και των αγώνων που έχουν δωθεί τότε οι ίδιοι οι φοιτητές σας γυρίζουν τη πλάτη..Γιατί αυτοί είναι που ψηφίζουν και έχουν τη δύναμη..Ατάκες λοιπόν του στύλ:με τις φωνές και τους αγώνες δεν έχει βγεί τίποτα καλό είναι να μη λέγονται και ειδικά μέσα στο Πολυτεχνείο!!!
Απο εκεί και πέρα όμως οτι η χρηματοδότηση των πανεπιστημίων έχει μειωθεί είναι γεγονός.Οτι το Ε.Μ.Π. έχει χάσει τη παλιά του αίγλη επίσης..πολλά πανεπιστημιακά ιδρύματα στην επαρχία κινδυνεύουν να κλείσουν..Ολα αυτά ειναι σημαντικά προβλήματα που δε πρόκειται σε καμία περίπτωση να λυθούν αν δε δωθούν χρήματα.Αντί λοιπόν να ξοδεύονται ποσά σε ΙΔΒΕ καλό είναι να βοηθηθούν τα υπάρχοντα ιδρύματα ωστε να μη καταλήξουμε να βγαίνουμε υπομηχανικοί απο το Ε.Μ.Π και να έχουμε ανάγκη τα ΙΔΒΕ...
Φιλάκια...  

Apollondaman:

--- Quote ---Αφού όλα είναι τόσο ωραία όπως τα λέτε τότε γιατί σύσσωμες οι φοιτητικές παρατάξεις και οι φοιτητές αντιδρούν;
Γιατί όλοι φοβούνται για τα χειρότερα;
--- End quote ---

Giati mallon den kseroun ti tous ginete? Den kseroun ti einai to kathena mipos? Mipos alla epidiokoun me auton ton fobo? lew... mipos?


--- Quote ---Ατάκες λοιπόν του στύλ:με τις φωνές και τους αγώνες δεν έχει βγεί τίποτα καλό είναι να μη λέγονται και ειδικά μέσα στο Πολυτεχνείο!!!
--- End quote ---

Atakes tou stil : Kanoume katalipsi kai bgainoume stous dromous xwris epixirimata legontas mono : "dwrean paidia" einai pali xwris noima.
Den imaste xamilou epipedou atoma(stin pleiopsifia)

Gia tin sineleusi kai gia ton aritho tha milisw. Den ipostirizw tin Dap oute kamia sigekrimeni parataksi. Alla apo oti ida oso imoun mesa, O omilitis tis Dap itan poli wraios. Ixe epixeirimata kai ithele na lisi to provlima.
Gia tis alles parataksis Ektos tis Pasp, To mono epixirima pou ixan ITAN ENA. => Tha kanoume katalispi giati den iparxei kindinos na xasoume to eksamino.



Sorry alla einai gtp. Atoma pou vriskontai sto 8 etos tis sxolis parasiroun tous allous.
Episis gia ton arithmo pou les "mono 50 atoma". NAI... 50 topografoi... Den fernw alla 20000 atoma apo alles sxoles gia ton monadiko skopo na klisei i sxoli. Kai meta mas to paizeis kai magas oti "sas ipernikisame 300 atoma emeis ,xa xa xa. "Parte poulo twra". Ai sto diaolo....

Giati kai na klisei i sxoli kaneis den kerdizei tpt. Einai agwnas autos? Emeis xanoume mathimata kai pernoume poulo sto telos me 5. Kai praktika mathimata ante geia. Kai i askisi?
Simera pou i sxoli itan klisti kai katalispi. DLD TI katalabes esi twra?????

Apla anariotieme pws ginete tetoiou epipedou atoma na kataferoun na bainoun se tetoies sxoles.


Kai auta ta lew... giati apla den iksera poio itan to thema tis sineleusis!! Itan giauto to thema to opoio sizitate I gia na klisei i sxoli?


I apofasi den ekfrazi tous topografous. I am 100% sure about this.
DEN imaste sto 1973!!!

daptopografon:

--- Quote ---Αφού όλα είναι τόσο ωραία όπως τα λέτε τότε γιατί σύσσωμες οι φοιτητικές παρατάξεις και οι φοιτητές αντιδρούν;
Γιατί όλοι φοβούνται για τα χειρότερα;
--- End quote ---


[*]Γιατί όπως θα διάβασες, δίνεται έμφαση σε σημεία προηγούμενων νομοσχεδίων τα οποία ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ! Εμμένουν σε σημεία της πρώτης μορφής του νομοσχεδίου για την αξιολόγηση και για το ΔΙΚΑΤΣΑ γιατί μόνο έτσι μπορούν να συνδικαλιστούν... Και επιτέλους ας διαβάσουν τα νέα νομοσχέδια ορισμένοι! Έχουν αλλάξει εδώ και ένα χρόνο! Και οι φοιτητές φυσικά, που δεν γνωρίζουν τίποτα, είναι αναμενόμενο να παραπλανηθούν από φυλλαδιάκια που λένε "υποβάθμιση του πτυχίου" και από ένα σώμα 10-20 Εαακιτών που το μοναδικό που καταφέρνουν στη συνέλευση είναι να δημιουργήσουν κλίμα.
[/list]


--- Quote ---Γιατί στη χτεσινή συνέλευση όπου το αμφιθέτρο ήταν κατάμεστο η ΔΑΠ ΝΔΦΚ πήρε μόνο 50 ψήφους και βρέθηκε χαμηλότερα απο κάθε άλλη φορά;
--- End quote ---


[*]Είμαι σίγουρος πως αν ρωτήσεις οποιοδήποτε από τα 50 αυτά άτομα, θα γνωρίζουν να σου πουν τα πάντα για την αξιολόγηση και τα ΙΔΒΕ!! Δεν εννοώ φυσικά ότι οι υπόλοιποι που ψήφισαν ΑΡΑΧΤΟ ή ΠΑΣΠ δεν γνωρίζουν... απλά ήταν δική τους βούληση να θέλουν να βάλουν λουκέτο στη σχολή ή να υπερψηφίσουν το πλαίσιο "Υποστηρίζουμε την αξιολόγηση-τις επόμενες 2 μέρες θα κλείσουμε τη σχολή!". Αν όμως πραγματικά γνώριζαν οι φοιτητές τι ακριβώς κάνει η αξιολόγηση και ποιος είναι ο ρόλος των ΙΔΒΕ και του ΟΑΤΑΠ, τότε το αποτέλεσμα θα ήταν διαφορετικό. Υπάρχει κακή ενημέρωση, αυτό έχω να πω. Ο υπεύθυνος της ΔΑΠ μίλησε για τα πάντα και ανέλυσε διεξοδικά τον ρόλο της αξιολόγησης και των ΙΔΒΕ. Κάλλιστα θα μπορούσε κανείς να καταλάβει τι επιτέλους γίνεται με αυτά... αλλά βλέπεις κάποιοι από τα ΕΑΑΚ (ΚΑΙ εξωσχολικοί)- χημικοί ή μηχανολόγοι δε δίσταζαν μέχρι και το μικρόφωνο να πάρουν αυθαίρετα  για να κάνουν προπαγάνδα
[/list]


--- Quote ---Απο εκεί και πέρα όμως οτι η χρηματοδότηση των πανεπιστημίων έχει μειωθεί είναι γεγονός.Οτι το Ε.Μ.Π. έχει χάσει τη παλιά του αίγλη επίσης..πολλά πανεπιστημιακά ιδρύματα στην επαρχία κινδυνεύουν να κλείσουν..Ολα αυτά ειναι σημαντικά προβλήματα που δε πρόκειται σε καμία περίπτωση να λυθούν αν δε δωθούν χρήματα.
--- End quote ---


[*]Αγαπητή μου Σοφία, έρχεσαι στα λόγια μου (ή καλύτερα στα λόγια της ΔΑΠ...)! Σκοπός της αξιολόγησης είναι αυτό το πράγμα που λες: Να γίνεται έλεγχος της σωστής λειτουργίας των πανεπιστημίων προκειμένου να εντοπίζονται αδύνατα σημεία και να διορθώνονται. Για παράδειγμα... αν αξιολογηθεί από την επιτροπή αξιολόγησης ότι στο Ε.Μ.Π. είχαν δοθεί χρήματα αρκετά ώστε να μπορεί να διαχειριστεί από τους προέδρους της κάθε σχολής με ορθό τρόπο, και αυτά τα χρήματα δεν αξιοποιήθηκαν σωστά αλλά χρησιμοποιήθηκαν π.χ. για την προσωπική προβολή ορισμένων καθηγητών με το να εκδηλώνουν διαλέξεις ανούσιες, τότε αυτό θα γνωστοποιείται στο Ίδρυμα και θα δίνεται περιθώριο για την διόρθωση του προβλήματος αυτού. Αν τελικά δεν γίνει τίποτα, πολύ απλά δεν πρόκειται να ξαναεκλεγεί ο συγκεκριμένος πρόεδρος σε μια συγκεκριμένη σχολή! Γιατί όπως είπες "αυτοί που ψηφίζουν (οι φοιτητές) έχουν τη δύναμη".

Αν όμως αξιολογηθεί από την επιτροπή αξιολόγησης ότι τα κονδύλια, τα χρηματικά ποσά που χορηγούνται στο Ε.Μ.Π. είναι ελλιπή προκειμένου να διαχειριστεί σωστά, τότε το Υπουργείο θα είναι υποχρεωμένο να χορηγήσει περισσότερα χρήματα!
[/list]

Αυτός είναι με ένα απλό παράδειγμα ο ρόλος της αξιολόγησης. Τώρα τι σχέση έχει αυτό με τη διάσπαση των πτυχίων και ότι θα βγαίνουμε υπομηχανικοί... αν καταλάβω κάποια στιγμή ότι έχει σχέση, θα παρατήσω τη ΔΑΠ! ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΑΥΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ! Τώρα αν θέλουμε να ψηφίζουμε να κλείνει η σχολή επειδή έτσι θέλουν ορισμένοι και επειδή οι καταλήψεις και ο σαματάς είναι ο λόγος που ζουν τα ΕΑΑΚ, ή επειδή συμφωνούμε με την ΠΑΣΠ που υποστηρίζει "ΝΑΙ στην αξιολόγηση, αλλά για 2 μέρες θα μείνουμε κλειστοί..." ... τι άλλο να πω?!

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Go to full version