topografoi.com



Author Topic: Δεύτερο πτυχίο μηχανικού ΕΜΠ στους ΑΤΜ.....  (Read 12685 times)

nao robot

  • Posts: 2
Καλησπέρα αγαπητοί ΑΤΜ ΕΜΠ.... Και συγχαρητήρια για το φόρουμ σας.......
Λοιπόν εγώ είμαι φοιτητής στους ΗΜΜΥ ΕΜΠ στο 5 έτος και σκέφτομαι τι θα κάνω μόλις τελειώσω τη σχολή από άποψη μόρφωσης.... Καλώς ή κακώς έχω καταλήξει ότι θα μπω σε δεύτερη σχολή μηχανικών ΕΜΠ.... Τα ερωτήματα που γεννιούνται είναι: 1) Για ποιον λόγο, 2) Ποιες είναι οι πιο πιθανές σχολές;

1) Ο βασικός λόγος είναι καθαρά προσωπικός..... Γενικά δεν είμαι άτομο της ειδίκευσης, αλλά του εύρους γνώσεων..... Πιστεύω ότι έχω μάθει αρκετά στους ΗΜΜΥ..... Δεν χρειάζεται να τα μάθω καλύτερα, ας πούμε σε επίπεδο μεταπτυχιακό - διδακτορικό. Και αν χρειαστεί να ειδικευτώ κάπου την εποχή της δουλειάς, τότε μπορώ να το κάνω μόνος μου. Δεν είναι ανάγκη να χαλάσω 2-3 χρόνια από τη ζωή μου για αυτό το σκοπό..... Επίσης το μεταπτυχιακό στους ΗΜΜΥ είναι κατά τη γνώμη μου η χειρότερη επιλογή, γιατί είναι επιστήμη που εξελίσσεται πολύ ραγδαία και αυτά που αυτή την εποχή νομίζεις ότι έχουν μέλλον, μπορεί σε 2-3 χρόνια να μην υπάρχουν.... Με απλά λόγια μεταπτυχιακό - διδακτορικό όχι. Από την άλλη μεριά το δεύτερο πτυχίο το έχω μεγάλη ανάγκη. Θέλω οπωσδήποτε να διευρύνω τις γνώσεις μου.....

2) Οι πιο πιθανές σχολές είναι οι ΠΜ, οι ΝΜΜ και προφανώς οι ΑΤΜ (για να γράφω εδώ).........

Ας μπούμε όμως στο ζουμί των ερωτήσεων:

α) Πως να έχω στο μυαλό μου τη σχολή ΑΤΜ; Μέχρι στιγμής την έχω σαν σχολή με γεωμετρία (γήινη κυρίως), γεωγραφία, χαρτογραφία, γεωδαισία, περιβάλλον, google earth κ.τ.λ... Καλά κάνω ή πρέπει να την σκέφτομαι αλλιώς;

β) Αξίζει σαν δίπλωμα από άποψη γνώσεων;

γ) Μπορεί να την βγάλει εύκολα ένας ήδη μηχανικός; Γενικά παράλληλα με δουλειά βγαίνει; Προφανώς δεν θέλω να την βγάλω σε 5 χρόνια ακριβώς, ούτε με νοιάζει ο βαθμός και επίσης σε περίπου 10 μαθήματα μπορεί να απαλλαγώ σαν ήδη διπλωματούχος ΗΜΜΥ....