Συζητήσεις > Καταγγελίες

Αναρωτηθήκατε ποτε ...

<< < (2/4) > >>

chiossif:
Σωστή παρατήρηση.
Aν θυμάστε στην ταινία "η Γυναικάρα με τα κόκκινα" [ http://www.imdb.com/title/tt0088414/ ] το κόκκινο φουστάνι τη κυρίας σηκώνεται πάνω από ένα φρεάτιο του μετρό. Ο συρμός με την μετακίνησή του μετατοπίζει αέρα ο οποίος μπαινοβγαίνει από μεγάλα φρεάτια ή από τους σταθμούς. Τέτοια φρεάτια έχει στο κέντρο με μεγάλες σιδερένιες σχάρες.

Εκτιμώ ότι μεταξύ των σταθμών Εθνικής Άμυνας και Κατεχάκη είναι μικρή απόσταση για να έχει φρεάτιο (ή αν έχει ΔΕΝ κάνει δουλειά) ενώ μεταξύ Πανόρμου και Κατεχάκη σχεδόν αδύνατο λόγω έντονου ανάγλυφου.

Πάντως όσοι χρησιμοποιούν τον σταθμό Κατεχάκη και συναντούν καλίγραμμες σιλουέτες δεν ενοχλούνται... Εσείς;

Δρυδόρυσσος:
 :o :o :o

Μάλιστα... Πολύ καλή απάντηση στο πρόβλημα.
Κάποιος διάβασε καλά τα συγκοινωνιακά μαθήματα, αν κι αυτή η γνώση είναι καθαρά τεχνική ;)

Αλλά στάκα... Οι συρμοί τρέχουν και σταματάνε... Αλλά το ρεύμα είναι συνεχές.
Πως το εξηγεί η εν λόγω απάντηση αυτό ?  ???


Κι όσο για τις καλλίγραμμες σιλουέττες...  ;D ... είναι κρίμα ότι συνήθως φυσάει προς τα κάτω.

stardust:
Αυτό που θα έπρεπε να αναρωτηθούμε είναι:

1. Εάν παρεμβάλονται σχάρες εξαερισμού μεταξύ των σταθμών (όπως προανέφερε ο Chiossif)
2. Εάν σε αυτές τις σχάρες υπάρχουν μηχανισμοί πού κατευθύνουν την ροή του αέρα προς τα κάτω ή προς τα πάνω ή και τα δύο! (κάπως θα πρέπει να ανανεώνεται ο αέρας με οξυγόνο ;D)

Ο καλός ο τοπογράφος πρέπει να βγεί στο πεδίο για να βγάλει πόρισμα! :P

Οι συρμοί νομίζω ότι βοηθούν μόνο για να κατευθύνουν την ροή είτε αυτή είναι εξερχόμενη ή εισερχόμενη προς στο σταθμό. Η ροή αέρα εκτιμώ ότι προκαλείται κυρίως από την διαφορά ατμοσφαιρικής πίεσης μεταξύ επιφανείας της γης και αποβάθρας.(Εγώ τόσα χρόνια μόνο καθοδικούς ανέμους έχω παρατηρήσει!)

Ακόμη, ο σταθμός Κατεχάκη είναι από τους λίγους ή ίσως και ο μοναδικός που έχει μόνο μια έξοδο προς την επιφάνεια της γης, γι αυτό το λόγο το φαινόμενο είναι τόσο έντονο!!! ::)

Argyros:
Προτείνω να τοποθετηθεί ομάδα εμπειρογνωμόνων στην περιοχή για να διεξαχθούν οι απαραίτητες παρατηρήσεις για την επίλυση του ζητήματος....  ::)

Δρυδόρυσσος:
Εμπειρογνώμων ? Κυρίως τοπογράφων δηλαδή. Τέτοια φαινόμενα υπάγονται στο δικό μας πεδίο πρωτίστως, έχω την εντύπωση.
Άντε να βάλουμε κανέναν συγκοινωνιολόγο, μετεωρολόγο ή και φυσικό...


--- Quote ---... Ακόμη, ο σταθμός Κατεχάκη είναι από τους λίγους ή ίσως και ο μοναδικός που έχει μόνο μια έξοδο προς την επιφάνεια της γης, γι αυτό το λόγο το φαινόμενο είναι τόσο έντονο!!!  ::)
--- End quote ---

Πράγματι. Λες να 'ναι αυτό ?
Η ύπαρξη όμως μιας δεύτερης εισόδου, έχει την ιδιότητα να μειώνει τόσο δραματικά την ένταση του φαινομένου ?

Μέχρι τώρα ωστόσο, φαίνεται ότι ο καθένας έχει τις δικές του εμπειρικές εντυπώσεις από το φαινόμενο Κατεχάκη.
Άλλοι νιώθουν ρεύμα και σ' άλλους σταθμούς, άλλοι όχι, άλλοι νιώθουν ανοδικό ρεύμα, άλλοι όχι...

Άμα είμαστε αρκετά βαρεμένοι για να προχωρήσουμε σε επιστημονική μελέτη, θα χρειαστεί μέτρηση εντάσεως ανέμου σε μποφώρ, μελέτη της αεροδυναμικής των εγκαταστάσεων, χαρτογράφηση των φρεατίων και των εξόδων τους, εκτίμηση καιρικών συνθηκών, στατιστική ανάλυση ...  :o

Αυτό σηκώνει διαπολυτεχνειακή έρευνα. Νόστιμο, ε ?  ;D
Κι όμως, κατί τέτοια γίνονται σε κάποια πανεπιστήμια, εκεί έξω...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Go to full version