Συζητήσεις > αγρο-Πληροφορική και Τεχνολογία

Γεω-προβλήματα με συντεταγμένες

<< < (3/3)

bognick:

--- Quote from: vagvaf on 25 Σεπ 2009, 00:49 ---Η γνώμη μου είναι ότι δεν μπορεις να μάθεις ανώτερη γεωδαισία (ούτε αναλυτική χαρτογραφία) σε μια βδομάδα από φόρουμ. Ούτε να ζητάς επιστημονικές απαντήσεις για να την δημιουργία ενός κλειστού λογισμικού χωρίς αμοιβή (αυτό μάλλον είναι δεοντολογικό). Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να προσλάβεις έναν τοπογράφο που ασχολείται με το αντικείμενο και μαζι να λύσετε όλα τα προβλήματα. Μπαίνεις σε βαθεία νερά οπού δεν χωρούν πολλές πατέντες από άτομο μη-σχετικό με το αντικείμενο.
--- End quote ---
Έχεις δίκιο στο ότι δε μπορώ να μάθω ανώτερη γεωδαισία από το φόρουμ, αλλά δε ζήτησα αυτό. Όμως θεωρώ ότι επιστημονικές απαντήσεις μπορώ να ζητάω, όχι όμως να τις απαιτώ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί για κάθε επιστημονική απάντηση θα έπρεπε να κόβουμε και τιμολόγιο; Να προσλάβω τοπογράφο δυστυχώς δε μπορώ, αυτό που μπορώ είναι να διαβάσω -πολύ- αφού πρώτα πάρω κατευθύνσεις. Βαθειά νερά ναι, αλλά χιλιοκολυμπημένα εδώ και χρόνια. Αυτό που θέλω είναι να κολυμπήσω κι εγώ μέχρι εκεί που το απαιτούν οι συνθήκες.

--- Quote from: vagvaf on 25 Σεπ 2009, 00:49 ---Διαφορετικά, το μάθημα της ανώτερης γεωδαισίας διδάσκεται στο χειμρινό εξάμηνο και μπορείς να παρακολουθείς τις διαλέξεις. Το χειμερινό πρόγραμμα θα αναρτηθεί από τη γραμματεία εδώ και η ανώτερη γεωδαισία ανήκει στο 5ο εξάμηνο (3ο έτος). Θα βοηθούσε και η παρακολούθηση διαλέξεων της Γενικής Χαρτογραφίας και της Αναλυτικής Χαρτογραφίας, όπως επίσης και της Γεωδαισίας Ι, ΙΙ και ΙΙΙ ώστε να σχηματίσεις μια πιο πλήρη εικόνα για το αντικείμενο. Ανακοινώσεις σχετικά με τις ώρες, τα εξάμηνα και το περιεχόμενο των μαθημάτων μπορείς να βρείς στο site που ανέφερα προηγούμενως, όπως επίσης και στον οδηγό σπουδών, ο οποίος βρίσκεται εδώ.

--- End quote ---
Σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες αλλά είναι πολλά τα μαθήματα. Έχω ήδη δει και κάτι σεμινάρια που προσφέρει το τμήμα σας αλλά δεν ξέρω αν είναι στην κατεύθυνση που θέλω. Επίσης έχω μιλήσει μέσω mail με κάποιους καθηγητές σας που με κάλεσαν να μιλήσουμε από κοντά οπότε και πιστεύω να βρω το δρόμο μου.

Θέλω να διευκρινίσω ότι αυτό που φτιάχνω (προσομοιωτής και οπτικοποιητής της εξέλιξης των δασικών πυρκαγιών) είναι η διπλωματική μου για το μεταπτυχιακό που κάνω (και μέσα στα ακαδημαικά πλαίσια -και ίσως αργότερα και έξω από αυτά- είναι ανοιχτό το λογισμικό), δε βγάζω λεφτά από αυτό. Ανεξάρτητα όμως από το αν βγάζω χρήματα ή όχι θεωρώ ότι η γνώση είναι για να μεταδίδεται.

Σχετικά με τις απορίες μου που έχω θέσει, έχω βρει κάποιες λύσεις μόνος μου, θα σας τις παραθέσω όποτε μπορέσω για να μου πείτε τη γνώμη σας -αν θέλετε- και πάνω απ'όλα να σας βοηθήσω να καταλάβετε τί ήταν αυτό που έψαχνα να βρω.

Συγγνώμη αν έχω γίνει κουραστικός.


Νίκος

vanzach:
μετά από αρκετό καιρό, είπα να κάνω ένα έγκυρο σχόλιο σχετικά με το 1ο ερώτημα (μια και είμαι ο γεωδαίτης της παρέας...  ;))

το "μυστικό" είναι η σύγκλιση των μεσημβρινών και είναι συνάρτηση του πλάτους.
όσο πλησιάζουμε προς τους πόλους, οι αποστάσεις μεταξύ των μεσημβρινών μικραίνουν (και στους πόλους μηδενίζονται).
επομένως, σε σφαίρα/ελλειψοειδές τα τετράπλευρα που ορίζεις με τους μεσημβρινούς και τους παράλληλους είναι τραπέζια και όχι παραλληλόγραμμα (αν το τετράπλευρό σου είναι σε ένα ημισφαίριο).

το θέμα σου έχει λύση, αλλά όχι πολύ απλή. αν δεν την έχεις βρει, συνέχισε το thread.

--βαγγ.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Go to full version